Obecná pravidla


01. Hraje se s normální šestistěnnou kostkou. Pokud hráč hodí [1], tak hází znovu (pokud mu budou padat stále jedničky, tak bude muset házet stále znova ^.^) Neplatí, pokud je na eventu uvedeno jinak. (Po [6] se znova nehází.)
02. Pokud je hráčovo cílové pole již obsazené, posune se hráč na nejbližší volné pole za ním - v nejhorším případě se nehne vůbec.
03. Pokud není uvedeno jinak, tak při stoupnutí na event táhne hráč ješte v tom kole, ve kterém na event stoupil – pokud skončí na dalším eventu, tak plní i jeho pokyny atd.
04. Pokyny eventu platí pouze na hráče, který je na tahu. Pokud je na pole eventu přesunut akcí jiného spoluhráče, pak event ignoruje. Toto platí také pro pole s baka:body (viz dále).
05. Pokyny eventu, které vyžadují účast spoluhráče, se na něj aplikují v moment aktivace eventu a tyto povinnosti mu zůstanou, dokud hráč event aktivující nesplní tyto pokyny. (Pokud je požádán o protihod aktuálně vedoucí hráč, tak ten má tuto povinnost i poté, co vedoucí pozici ztratí.)
06. Pokud je hráč na hracím plánu první a event se odkazuje na spoluhráče před ním, pak se povinnosti aplikují na posledního spoluhráče na hracím plánu, pokud není v eventu uvedeno jinak.
07. V průběhu hry hráči sbírají [baka:body] - ty jsou důležité pro dokončení hry (čím více baka:bodů, tím větší šance na vítězství). Hráč, který stoupne na políčko se symbolem baka:bodu, otočí vrchní kartičku v balíčku baka:bodů, obdrží příslušný počet žetonů a kartičku vrátí dospod balíčku. Také když se hráč vrátí na START, může si sejmout kartičku s baka:body.
08. Ve hře je umožněno „dvojnásobné zrychlení“ hodu. To stojí jeden baka:bod - hráč musí tento poplatek zaplatit hráči, který je na hracím plánu za ním, a to PŘEDTÍM, než provede svůj hod. Poté se pohybuje dvojnásobkem hodnoty jeho hodu. Pokud je na hracím plánu poslední, zaplatí baka:bod vedoucímu hráči. Pokud zrychlení zavede hráče na event, který vyžaduje další házení kostkou, pak se tyto hody již nenásobí.
09. Hráč se musí VŽDY zastavit na poli F.I - jedno jakým směrem přišel. Zbylé body v tahu propadají. Pokud se nerozhodne postoupit na políčko F.II, pokračuje dál ve směru, kterým přišel.
10. Pokud hráč uvízne na eventu déle než šest kol, musí se vrátit na start. (A může si vytáhnout baka:bod.)
11. Při hře je zakázáno vraždit či jinak zraňovat spoluhráče!!! ^.^


PS: Políčko 01.1 nedělá vůbec nic. Ale někde ten plán musí začínat, ne?


Na začátku každý hráč deklaruje svoji náklonnost k Asuce či k Rei!
Misaťáci, PenPeňáci a podobná zvířena si musí vybrat jednu z nich – střední cesta neexistuje!


Eventy (bonusy a postihy)

- soupis všech eventů umístěn na google.docs


Dodatek k pravidlům a eventům: Autoři této hry se snažili vytvořit zábavný a vyvážený soubor pravidel, ale díky jejich šílenosti (pravidel, ne autorů... i když...) se občas může stát, že kombinací několika eventů vzniknou v pravidlech nejasnosti. Např.: Když hráč díky eventu 11.5 couvá a stoupne si na event, který mu přikáže postoupit vpřed, znamená to vpřed z pohledu herního plánu, nebo z hráčova směru pohybu? Nebo když je hráč v rekapitulačním módu (event 14.1) a zaplatí si zrychlení - znamená to, že se pohybuje 8x rychleji, nebo jenom 2x (tj. že se zpomalí)? A co event 9.3? Co se klasifikuje jako polibek? Musí to být pořádný francouzák, či stačí gentlemanský polibek ruky? Řešení je jednoduché: záleží na Vás!
Sami si určete, jak bude která kombinace fungovat (a toto pravidlo pak samozřejmě dodržujte po celou dobu hry). Jaký polibek bude uznán legitimním, také záleží, jak dobře se se spoluhráči znáte a jaký limit si nastavíte. (Např. při betatestech u nás v čajovně byl uznán polibek na tvář. Při první veřejné prezentaci na Akiconu se hráči dohodli na polibku ruky.)
Nebo vás napadl nějaký zábavnější/šílenější úkol pro některý z eventů? Tak v pravidlech původní event přelepte a přepište vlastním návrhem (ale také nám ho, prosím, pošlete a my ho zveřejníme na oficiálních stránkách).
PS: Neměňte obecná pravidla. To by poměrně vážně narušilo mechanismy hry. A zvláště ne pravidlo 11, na tom opravdu, ale opravdu trváme.